لیست لوازم خانگی برقی جهیزیه

لوازم خانگی و وسایل برقی بخش مهمی از یک خانه هستند. زندگی بدون یخچال، ماشین لباسشویی، لوازم پخت و پز برقی و انواع لوازم خانگی برقی دیگر غیرممکن است. امروزه لوازم خانگی براساس دانش و تکنولوژی روز ساخته می‌شوند. عمده‌ی لوازم خانگی به آشپزخانه‌ی یک خانه مربوط می‌شود که قلب هر خانه است.

یخچال و فریزر یکی از اجزای مهم هر آشپزخانه است، امروزه تولید و استفاده از یخچال و فریزرهای دو در بسیار متداول شده است. این یخچال‌های دوقلو نسبت به یک یخچال و یک فریزر جای کمتری را اشغال می‌کنند و دارای امکانات ویژه‌ای مانند تصفیه‌ی آب، یخ‌ساز و طبقات و کشوهای مجزا هستند. بر روی برخی از این یخچال‌های نمایشگر برای تنظیم دما و شرایط داخلی یخچال تعبیه شده است که وضعیت درون یخچال را به مصرف‌کننده نشان می‌دهد. برخی از یخچال‌ها دارای قفل کودک هستند و می‌توان از این طریق از باز کردن مکرر در یخچال توسط کودکان و بچه‌ها جلوگیری کرد. تقریباً تمامی یخچال‌های جدید اخطار بازماندن درب را دارند و از این طریق به مصرف‌کننده هشدار می‌دهند تا بیش از حد هوای خنک و مطبوع یخچال خارج نشود.

وسایل شست‌وشو , و نظافت مانند ماشین لباسشویی و ظرف‌شویی و جارو برقی نیز از محبوب‌ترین لوازم خانگی هستند. استفاده از لوازم خانگی و لوازم برقی علاوه‌بر جلوگیری از اتلاف وقت، مانع از اسراف در آب و مواد شوینده نیز می‌شود. تمامی لوازم پخت‌وپز برقی یا غیر برقی، لوازم شست‌وشو و نظافت، لوازم آشپزخانه، غذا سازها و نوشیدنی سازها جزو لوازم خانگی قرار می‌گیرند.

برای خرید هر یک از این وسایل باید ‌به قیمت و کیفیت‌ آن‌ها توجه کرد. زوج‌هایی که قصد خرید لوازم منزل دارند باید بیش تر به کیفیت لوازم خانگی توجه کنند زیرا که یک عمر قرار است با این لوازم کار کنند.

لــیــســت کـــامـــل لـــــوازم  خـــانـــگـــی بـــرقــی ضـــروری جـهـیـزیـه

لوازم خانگی بزرگ  

یخچال فریزر

 

 

ماشین لباسشویی

 

 ماشین ظرفشویی اجاق گاز (با فربرقی)  تلویزیون
دسته

 

بندی

 

لوازم

 

خانگی

 

 

 

 

 

 

 

 

لوازم پخت وپز

 

خردکن و غذاساز

 

نوشیدنی ساز

 

لوازم شست و شو و نظافت

 

تهویه، سرمایش و گرمایش

 

 

سایر

 

 

اجاق گاز غذاساز آبمیوه گیری ماشین لباسشویی پنکه چرخ خیاطی
مایکروویو، مایکروفر همزن آب مرکبات گیر ماشین ظرفشویی بخاری برقی ترازو
آون توستر مخلوط کن چای ساز جاروبرقی کولر آبی
پلوپز چرخ گوشت قهوه ساز اتو کولر گازی
سرخ کن خردکن اسپرسو ساز بخار شو
توستر آسیاب کتری برقی جارو شارژی
ساندویچ ساز و وافل ساز ماشین آشپزخانه سماور برقی مینی واش
بخارپز، هواپز، تخم مرغ پز، نان پز گوشت کوب برقی
آرام‌پز و زودپز برقی میوه خشک کن
سبزی خردکن
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *